© 2024 solvo B.V.

Soft liposculptuur

Hallo ! 18 augustus ga ik onder het mes ! Er worden dmv soft-liposculptuur 5 zones aangepakt; benenkant bovenbenen, buik, maag, taile en heupen. Graag zou ik in contact komen met mensen die ( één van ) deze operatie(s) hebben ondergaan. Ik hoop vòòr D-day van iemand te horen !!! gr Desiree


ik wil dat ook graag doen maar weet niet waar ( ziekenhuis of prive kliniek). En wat de koste zijn . Ik wilde graag wat weg laten zuigen bij mijn benen, heb lipoedeem. graag zou ik antwoorden/reacties terug willen van mensen die dat al eens gedaan hebben, alvast bedankt

label.Geplaatst op 2004-08-24 15:20:15


Hoi Hoi Ik lees en zie aan de datum dat deze berichten al een enige tijd geleden zijn.Hoe is het met jullie en hebben jullie onderhand al een lipo gehad?IK zelf heb mn laten helpen op 26 okt en 4 nov 2005 ook ivm lipoedeem in mn benen en al verlamming af en toe had.Ben naar kliniek CE in Rdam geweest.En ben er zeer tevreden over,ik ben onderhand van maat 52 naar 44 geggaan en ben van 111 kilo naar 93 kilo gegaan.Nu ga ik 7 april weer voor mn zitvlak.Wie meer wil weten email me,of reageer..gr sandra

label.Geplaatst op 2006-03-22 13:44:21

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren