© 2024 solvo B.V.

Stellingen borstverkleining

Voor mijn scriptie moet ik 3 stellingen maken,die ik tijdens mijn eindgesprek moet verdedigen. Heeft iemand een goede stelling over borstverkleining? Ik hoor het graag, alvast bedankt!


je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan: - borst verkleining alleen toestaan bij lichamelijke klachten. - Arts moet uitsluitsel geven of borstverkleining nodig/toegestaan is Ik hoop dat je er wat aan hebt! groetjes helga.

label.Geplaatst op 2004-05-10 21:58:53


- Borstverkleining moet niet meer worden vergoed door de verzekering (en dan dus TEGEN de stelling zijn :)); - Borstverkleining moet alleen worden gedaan als de vrouw het ideale gewicht heeft (en dus niet meer door afvallen een kleinere cupmaat kan krijgen); - Borstverkleining mag alleen nog gedaan worden bij vrouwen ouder dan 23 jaar; - Borstverkleiningen worden altijd maar voor de helft vergoed; - Na een borstverkleining zijn er minder ziekmeldingen (je voelt je fitter na een borstverkleining en meld je dan minder ziek); - Een werkgever moet zich bij een borstverkleining van een werknemer flexibel opstellen. Hoop dat je er iets aan hebt ... laat nog eens horen wat het geworden is! Interessant onderwerp trouwens voor een scriptie !Succes!

label.Geplaatst op 2005-02-16 10:38:11

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren