© 2024 solvo B.V.

Straille

hai ik ben een meid van 23 jaar en heb 2 kinderen van 4 en 3 jaar was dus al vroeg zwanger en was altijd heel erg slank voordat ik kinderen kreeg tijdens mijn eerste zwangerschap groeide ik enorm met mijn buik en daardoor heb ik enorm veel straille opgelopen was eigenlijk mijn vraag weet iemand of je dat kan laten verhelpen en of de verzekering zoiets ook vergoed groetjes...


Beste Natalie, Waarschijnlijk bedoel je 'striae'. Als de zwangerschapsstriemen er eenmaal zijn, kunnen ze niet meer door massage verdwijnen. Besteed geen geld aan dure crèmes; dat is geld weggooien. Voor zover ik weet, is er helaas niets aan te doen. Leer er mee leven. Groetjes, Marian

label.Geplaatst op 2005-03-20 16:46:46


Ik heb laatst gehoord van iemand die het met behulp van laser weg liet halen. Daarmee bedoel ik niet dat het helemaal verdwijnt, maar dat het vervaagt. Zij vertelde mij dat de striemen dan ongeveer 70 procent minder worden. Maar het is altijd maar afwachten, en vergoed wordt het toch niet.

label.Geplaatst op 2005-08-30 18:09:22

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren