© 2024 solvo B.V.

Verkleining schaamlippen

heeft iemand ervaring met het laten verkleinen van de binnenste schaamlippen? Hoelang moet dit genezen en kan het mooi gedaan worden? brengt dit veel kosten met zich mee of word dit vergoed door de verzekering?


Ik ben 21 jaar en heb in november 2003 een schaamlipverkleining ondergaan in belgie. Ik zat er ook al enige tijd mee,en toen heb ik de knoop doorgehakt en een consult ondergaan.De reden dat ik me in belgie heb laten helpen,is omdat dit minstens de helf goedkoper is als in nederland.Het koste mij 725Euro. Het viel reuze mee,alleen de verdoving deed best wel pijn.Ik had ook best wel pijn toen na een paar uurtjes de verdoving was uitgewerkt,hiervoor mag je best paracetamols nemen,heeft bij mij goed geholpen.Ik heb er zo n drie weken last van gehad,maar het is dubbel en dik de moeite waard.Ik zou die zelfde pijn zo nog een keer ondergaan als het moet.Als je nog vragen hebt,dan merk ik het wel oke Groetjes Sweetangel

label.Geplaatst op 2004-05-05 15:29:48


Mijn dochter heeft het laten doen. In Nederland. Het was wel pijnlijk maar ze heeft het ervoor over gehad. Ze heeft ongeveer 3 weken last gehad. Maar af en toe paracetamol slikken was geen probleem

label.Geplaatst op 2004-06-25 13:40:46


Hi! Ik heb begin van dit jaar een schaamlipverkleining laten doen en dat had ik veel eerder moeten doen! Ik kan het je echt aanraden. Ik heb het bij ACCZ klinieken gedaan, in Haren (Groningen). Als je meer wilt weten mail je maar! Gr. Cher

label.Geplaatst op 2010-05-15 18:37:14


Hoi sweetangel Ik overweeg ook om schaamlipverkleining te doen. Kan je wat meer vertellen over hoe het allemaal in ze werk is gegaan. (zelf naar de kliniek gebeld in belgie, is het poliklinisch gebeurt, waarom is het daar goedkoper, lichte ze je wel goed voor in belgie etc) ik hooop dat ik snel wat van je te horen krijg. Ik kan niet wachten om zonder schaamte door de sauna te wandelen. groetjes raphaell

label.Geplaatst op 2004-05-05 16:44:31


wat een fijne reacties allemaal, ik heb alleen heel lang niet op deze site gekeken dus vandaar de laatste reactie. heb je nu nog steeds geen last van je schaamlippen? Ik heb aan mijn huisarts gevraagd of ze vond dat ik het moest doen en zij vertelde mij dat je veel te veel last krijgt van litekenweefsels en zo....hebben jullie daar last van? groetjes

label.Geplaatst op 2005-02-24 10:22:24


Hallo Sweetangel, Ik heb via een zoekactie op Google het ziekenhuis.nl Forum ontdekt en jouw bericht gelezen. Wat tof dat je dat hebt gedaan want dan kunnen zoveel vrouwen met vragen en belangrijke informatie bij jou en vervolgens anderen terecht. Ikzelf ben me ook aan het orienteren. Vooralsnog heb ik een afspraak gemaakt in Nederland bij MediNova. Toch heb ik twijfel of ik het niet beter cq liever in Belgie laat doen, dit vooral vanwege de kosten. De kosten bij MediNova zijn 1650 euro. Waar heb jij de operatie laten doen? en zouden we hier eens over kunnen chatten via msn? Zou het leuk vinden om eens van je te horen. Vriendelijke groet Geraldine

label.Geplaatst op 2005-10-02 14:28:35


He hallo, Ik heb ook in Nederland informatie ingewonnen hoor,maar Belgie is veel goedkoper,net als zoveel plastische ingrepen daar.Heel veel mensen gaan bijvoorbeeld ook naar belgie om de ogen te laseren,is veel goedkoper,en je wordt er sneller geholpen. Heb je msn,anders voeg me toe kim_ottenheim@hotmail.com,praat gemakkelijker,en ik wil je graag antwoord op al je vragen geven. Groetjes Kim Ik ben toen op internet naar belgische klinieken gaan kijken die het dichtst bij mij in de buurt lagen,ik kwam uit bij Genk. Ik ben eerst op consult geweest dat kostte mij 35 euro,het was een mannelijke plastische chirurg. Voeg me anders maar toe,dat praat gemakkelijker,ik heb nog zoveel te vertellen.

label.Geplaatst op 2004-05-06 16:19:04


Voor alle vrouwen die hun schaamlippen willen laten verkleinen, als je een gynecoloog hebt kan je het daar aan vragen en dan is het helemaal GRATIS !!!! Een gynecologen doen deze operatie's namelijk ook. (zelf laten doen) hartstikke tevreden. groetjes Lydia

label.Geplaatst op 2005-12-01 00:25:28


Fijn dat je zo snel reageert. Ik heb geen msn, ik heb wel een email adres iksjamiejij@hotmail.com als je me d n even mailt, dan heb ik jou adres ook en dan stel ik zo mijn vragen wel, ok? groetjes raphaell

label.Geplaatst op 2004-05-06 16:48:49

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren