© 2024 solvo B.V.

Zeg jij ja of nee tegen het mes?

Hoi! Ik ben van een tv-redactie en ik ben aan het onderzoeken waarom iemand het besluit neemt om aan zijn of haar lichaam te laten sleutelen. Wat is er mis met je lijf en wat wil je bereiken door onder het mes te gaan? Ik doe dit voor een tv-programma van BNN. Dit programma gaat over waarom iemand voor het mes kiest. In een zoektocht van een aantal weken willen we erachter komen of een operatie ook ècht datgene is wat diegene wil. Het gaat ons niet om een waardeoordeel of zo\'n operatie goed of slecht is. Het gaat om de reden van die persoon om onder het mes te gaan, wat die reden dan ook is. Het uiteindelijke doel van mijn zoektocht is om mensen te vinden die iets aan hun lichaam willen veranderen door middel van cosmetische chirurgie. Ik ben dus op zoek naar mensen die het plan hebben om een operatie te laten doen, maar de stap naar de operatietafel nog niet hebben genomen. Graag zou ik in contact willen komen met die mensen om vrijblijvend met ze te praten over waarom ze een operatie willen. Ben jij zo iemand of ken jij iemand? Mail me dan! Groetjes, Marianne Coret marianne.coret@bluecircle.tv

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren