© 2024 solvo B.V.

Zijn er mensen die mij willen helpen met project?

Ik ben Eva en studeer fotografie aan de kunstaccedemie in Utrecht. Op dit moment ben ik aan het beginnen met een project over plastische chirurgie. Nou zoek ik mensen die bezig zijn met een ingreep die ik eventueel zou mogen fotograferen. Niet tijdens de operatie of iets dergelijks maar meer het proces. Verder ben ik ook opzoek naar botox party\'s waar ik zou mogen fotograferen. Wil je er meer over weten, of denk je het lijkt me wel wat maar ik zou er eerst een keer over willen praten. Dan hoor ik het graag. Alvast bedankt, Eva


Hallo, Ik heb je oproep net gelezen en daarom reageer ik. Ben bijna 7 jaar geleden geopereerd (4x) aan ernstige blindedarm en buikvliesontsteking. Hierdoor heb ik grote operatielittekens overgehouden. Begin dit jaar heb ik een correctie-operatie aan een litteken ondergaan om 1. van pijn af te komen en 2. er mooier uit te zien. Besloten is dat ik volgend najaar weer een correctie-operatie laat uitvoeren om genoemde redenen. Weet dat je wellicht voor op kort termijn mensen voor je project zoekt, maar wilde je toch laten weten dat ik je oproep heb gelezen. Misschien dat je iets met mijn reactie kunt en anders succes met je studie. Gr,

label.Geplaatst op 2007-10-15 21:40:51

Naar forum Plastische chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren