© 2024 solvo B.V.

Afbouwd maar nog steeds bijwerking

Ik ben nu 2 weken helemaal \'clean\' van de paroxetine. Ik ben gestopt omdat ik gek werd van de bijwerkingen. 10kg aangekomen en geen zin meer in sex. Toen ik aan het afbouwen was viel ik zomaar 2 kg af. Nu zitten die 2kg er allang weer aan en ben ik zwaarder dan \'normaal\'. Ik eet minder dan ik normaal doe en zeer gezond. Toch lukt het niet ook maar een grammetje af te vallen. Tevens heb ik nog steeds totaal geen zin in sex. Hadden de bijwerkingen niet allang weg moeten zijn? Maak me ernstig zorgen. Een 2e vraag: wie weet het verschil tussen oxazepam en lorazepam?


twee weken clean is nog te kort om van de bijwerkingen af te zijn. Als je normaal eet dan val je inderdaad weer af, maar dat duurt eventjes. Je moet toch een beetje meer geduld hebben. succes en sterkte

label.Geplaatst op 2007-05-08 16:14:58


Ikzelf neem al enkele jaren anti depressiva en ben in totaal 30 kg bijgekomen. Ik woog 53 kg en heb bijna 90 kg gewogen. Ik ben intussen 15 kg afgevallen (met de afbouw van de medicatie), maar later terug iets meer dan 5kg bijgekomen. Mijn psychiater zegt dat ik geduld moet hebben !! Eerst moet ik mij terug goed voelen en dan komt de rest vanzelf.

label.Geplaatst op 2007-06-12 20:02:03


GEWENNEN DUURT 2 TOT 4 WEKEN, VOOR ONTWENNEN GELDT HETZELFDE OOK VAN BELANG IS HOE JE BENT GESTOPT. IK HEB BEGREPEN DAT DE MECICIJNEN ZO´N 6 WEKEN NOG IN JE LIJF BLIJFT ZITTEN. HOOR JE NIET VOOR DIT SOORT VRAGEN NAAR DEGENE DIE JE DE MEDICIJNEN IN OORSPRONG HAD UITGESCHREVEN. ER ZIJN EEN HELEBOEL ANTI DEPRESSIVA EN MISSCHIEN WAS DEZE NIET DE JUISTE VOOR JOU. WEET WEL HET GAAN BEGINNEN MET ANTI DEPRESSIVA BIJNA NOG ERGER IS DAN DE KWAAL DIE JE HEBT. ER ZIJN MEDICIJNEN OM DE BIJWERKINGEN EEN BEETJE DRAAGLIJK TE MAKEN. HET KAN 2 TOT 4 WKN DUREN DE GEWENNINGSPERIODE, NA ONGEVEER 6 WEKEN MOETEN DE MEDICIJNEN HUN MAXIMALE JUISTE WERKING DOEN. GA OPZOEK NAAR EEN ALTERNATIEF WAT BIJ JE PAST!

label.Geplaatst op 2007-12-21 23:09:09

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren