© 2024 solvo B.V.

Angstenonderzoek

Door de mailtjes die ik regelmatig krijg via mijn website, alsmede de mensen die posten op mijn forum, begint mij een zeker patroon op te vallen. En wel dat al deze mensen (naast natuurlijk hun angsten) meerdere, typische dingen gemeen hebben. Om te zien of dit echt klopt, heb ik een klein onderzoek op papier gezet. Wellicht is het niet alleen maar psychisch, maar speelt er toch meer mee! Jij kunt mij helpen dit uit te vinden, door een vragenlijst te beantwoorden. Indien je mij een mailtje stuurt via het mail-formulier op mijn site, stuur ik je deze vragen toe, met de vraag ze snel weer naar mij terug te mailen. http://cathelijne.schrijft.nl Onder de deelnemers wordt een exemplaar van mijn boek verloot.

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren