© 2024 solvo B.V.

Dogteron ziekte of zo iets

Een vriendin van mij heeft een ziekte genaamd Dogteron of zo iets. Weet iemand waar ik hier meer informatie over kan vinden, en ook wat de precieze naam is?


Ik heb even voor je gekeken in de medische encycl0pie die ik heb, maar daarin heb ik niks kunnen vinden. 00k via g00gle is het niet te vinden. Misschien dat je het via het ziekenhuis zelf kunt vragen 0f een site met medische termen. Daar zal wel wat tussen staan. Suc6. Gr mij

label.Geplaatst op 2005-11-23 18:33:39


Hallo, ik heb ook even gezocht, maar kan het niet vinden. Toch even navraag doen bij je vriendin. Mocht je dr achtetkomen wat het wel is, even de vraag opnieuw stellen! Groeten Broeder E

label.Geplaatst op 2006-02-14 23:53:36

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren