© 2024 solvo B.V.

Dokter vermoord kids

mijn arts tien jaar terug heb mijn tweeling vermoord ,hijkwam niet kijken toen mijn man hem riep op de gang , want hij had geen dienst was zijn verhaal later in een procedure van een zaak van 3 jaar verkondigde hij ook nog dat hij geen dienst had en als hij was gaan kijken de diensdoende arts hem wijsneus noemde en dat het regels zijn om niet te kijken na een uur aan mij lot overgelaten te zijn bleek bij een echo allebij me kinderen te zijn overleden een heel verhaal is dat ,hij verkondigde ook nog dta hij me man niet had herkend mijn rouwprocces zit op slot door dat varken kan nooit meer rouwen en berusten sky


Waar was dan de wel dienstdoende arts?want daar hoor ik niks over en die had toch op dat moment de verantwoording. Wat is de uitspraak geweest als ik vragen mag?

label.Geplaatst op 2005-08-24 17:01:52


die was bezig met een bevalling elders . uitspraak exuses alle klachten gegrond is dat belangrijk wie de verantwoording heb e man zei op de gang wil je niet t even komen kijken ,neee zij hij het gaat wel goed dussssssss jan lul zei later dat hij geen dienst had maar bemoeide zich wel met de gang van zaken meid het is een heel verhaal ik heb het nog is geschreven ik heb ook een engelen site als ik dit moest verwoorden hier had ik ellelange verhalen J ebied gewoon hulp en kom niet later ik had geen dienst dat moet hij maar aan het graf van mijn kinderen gaan vertellen als je geinterresserd bent in mijn hele story kan ik je dr naar verwijzen sky

label.Geplaatst op 2005-08-25 00:31:30


oh ja nurse en ik heb dr ook nog en zaak achteraan gehad ,nam natuurlijk die klojo ook zelf onderhanden want als je je bek opentrekt dan gilde hij ik wordt bedreigd dussssss deden we dat ook jaren later maar want een kind verliezen is niet niks he en zeker niet voor het woord wijsneus ... tot arrest van mij 4 uur verhoor van mij en 9 weken onderzoek moest hij hand in eigen boezem steken en werd ik vrijgesproken ... ik bedoel maar .... die zaak verloor hij ook hield info achter en al ,,,hoever kan je een mens drijven.... heb nog nooit zon miezerig mannetje meegemaakt ik heb ook goede meegmaakt hoor ,,, echt zwijgplicht wat een ander kreeg ,,en toch een hart hadden dat ze dr niet mee konden leven en me d waarheid vertelde en als ik mijn gezin niet had gehad me kids en me man twijvelde ik geen moment en schoot hem voor zijn donder hij heft zijn leven te danken aan mijn kinderen hier op aarde sky

label.Geplaatst op 2005-08-25 00:50:35


Wat een verschrikkelijk verhaal zeg.Ik weet niet hoe lang dit allemaal geleden is,maar ik hoop dat je toch de kracht kunt vinden om op een leuke manier verder te leven en te genieten van je man en kids. Heel veel sterkte! groetjes Nurse

label.Geplaatst op 2005-08-25 08:40:51


lieverd echt ik ben een sterke meid maar tis tien jaar Was het maar waar dat ik kon berusten Als ik fout bent meid echt sta ik voor je deur en zeg ik hier ben ik.. dacht jij dat ik kon leven op jou ook nog is 3 jaar een procces op je ziel te gooien NEE IK BEN EEN MENS ik wil mezelf recht kunnen aankijken als je het wilt lezen begrijp je me misschien Kan je je voorstellen dan st aje als ouder aan het graf van een kind en weet je wat ik al tien jaar roep hij had geen dienst en wilde geen wijsneus genoemd worden Ik ben zo kwaad op die man zo kwaadddddddd weeet je wat hij zei ik moet ook verder met me leven je moet het maar en plekje geven Damn meid ik zou hem wel grrrrrrr ik hou dr over op want fok mezelf weer op lieverd thanks voor je oor en als er ooit fouten worden gemaakt en ze sollen met je ,reken maar gewoon met ze af zoals jij wilt moet je is kijken hoe klein ze worden www.gerdalems.nl ik kan het niet verwoorden hier tis zo zwaar sky

label.Geplaatst op 2005-08-25 10:09:17

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren