© 2024 solvo B.V.

Donders depressief

Hai, Ik ben in de overgang en ik ben zo vreselijk depressief momenteel. Eigenlijk wil ik dood. Ze hebben allerlei antiedepresssieva op mij uitgeprobeerd, maar dat helpt bij mij niet, daar wordt ik alleen akelijg van en ga hallicuneren. Als ik wakker word, zie ik zo vreselijk tegen de dag op, en alles wat i moet doen zie ik tegen op als een berg. Tegenover mijn omgeving voer ik een vrolijke act op, ander is het niet leuk. Als ik alleen ben zit ik alsmaar te janken en wil ik dood. Maar ik kan niet dood want ik heb kinderen (volwassen maar dat maakt niet uit ) en honden. En voor mijn honden alleen al kan ik het niet maken. Die hebben ook niet om hun leven gevraagd. Ik kan nooit tegen de winter. ik ben een buitenmens, en als ik geld had, zou ik in een warm land gaan wonen. Maar ik heb ook nog eens geen geld, omdat alles in het leven wat we opgebouwd hebben kapot is gegaan, we hebben nog net onze zonen kunnen laten studeren, en nu hebben we amper te eten. Ook omdat mijn man sinds een aantal jaar helemaal losgeslagen is, schulden gemaakt, alcoholist geworden, ect, zodat we echt failliet zijn, terwijl we het eerst goed hadden. Alles is kapot en ik wil dood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hallo aimee, je hebt deskundige hulp nodig. ik geloof dat er geen probleem zo erg is, dat de dood het kan oplossen. Ik hoop dat je inmiddels hulp hebt gevonden en dat het beter met je gaat!! groetjes, christa

label.Geplaatst op 2005-03-13 16:48:01


Hay Christa, Sinds kort loop ik bij het RIAGG, maar daar schiet ik ook weinig mee op. Ik krijg dan als behandelaars telkens nieuwe psyg.verpleegkundigen in opleiding, nou, die opleiding heb ik jaren geleden ook gevolgd (ik ben al wat ouder) maar ik heb echt niks aan die goedbedoelende lui. Als ik over dingen wil praten waar het echt omgaat praten ze er overheen, of willen ze net ff over iets anders praten, over iets wat 14 dagen geleden speelde en nu alweer opgelost is of zo. Het is zo jammer dat ze mij niet goed helepen met gesprekken dat ze me serieus nemen. Als ik ergens mee kom waar ik werkelijk mee zit wordt het van tafel geveegd. groetjes Amy

label.Geplaatst op 2005-03-17 13:20:12


Hoi Aimee, Jammer is dat zeg! Zo heb je het gevoel dat je in een cirkeltje ronddraait en er niet meer uit komt! Ik ben zelf ook psychiatrisch verpleegkundige in opleiding : ) , ben eerstejaars hbo-v'er. Ik hoop dat je de behandelaars en verpleegkundigen van feedback hebt voorzien, zodat ze jou en anderen beter kunnen helpen. Ben blij dat ik dit weet, heb straks mn eerste stage! Kun je nergens anders terecht? Het is erg belangrijk dat je de juiste zorg krijgt. Groetjes!

label.Geplaatst op 2005-03-19 19:51:04

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren