© 2024 solvo B.V.

Donker

ik gebruik nu 300 mg effexor p.d dat ik me nu echt vrolijker voel? nee. heb het gevoel dat alles mij voorbij gaat vaak moe geen zin omdan ook maar wat te doen liefs kroop ik bed kop onder de dekens en alleen maar slapen, weg van hier het hoort erbij zegt de spy maar dan is dat wel erg lang ook zijn de medic voor pijn bestr verhoogd , met deze combinaty hopen ze dat het toch nog wat beter gaat , maar het is een lange weg. maar het is zo verd*mt zwaar en je bent dood en doodmoe groeten


Die efexor helpt gewoon niet bij jou. Het valt me op dat met name pschichiaters van het RIAGG zomaar whatever voorschrijven, terwijl ze vaak geen bekwame artsen zijn, en dwingelanden, dat jij maar moet menem wat zij goed denken te vinden maar waar jij je dan niet goed op voelt, en pilen waar je van jezelf weet dat jij je er wel goed op voelt krijg je dan bv persé niet. Ze hebben daar ook een bepaalde strategie, heb ik vernomen van mensen die daar werken.

label.Geplaatst op 2005-11-26 14:17:58

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren