© 2024 solvo B.V.

Efexor 75mg - bijwerking bij pil vergeten

Hallo, Ik ben op de hoogte van de verschijnselen bij het stoppen met Efexor. Nu gebruik ik het sinds kort en af en toe vergeet ik er eentje. Niet slim, ik weet het. Ik hoor \'s morgens en \'s middags na \'t eten eentje in te nemen. De bijwerkingen herinneren me er soms aan dat ik eentje vergeten ben. Dit is een vorm van duizeligheid, maar een beangstigende vorm. Het is een onheilspellende gevoel alsof ik wellicht in een absence/epileptische aanval zou kunnen geraken. Ik ben bang dat ik uit balans raak en neerval etc. (P.S. Heb nooit epilepsie gehad tot nu toe) Herkennen mensen dit rare onbeschermde gevoel? En is het om je zorgen over te maken? Alvast erg bedankt!

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren