© 2024 solvo B.V.

Efexor verhoogd

Bij mij hebben ze de efexor 75 verhoogd naar efexor 150 per dag. Wie heeft hier ervaring mee. Doelstelling beter slapen spanningsveld verminderen.


Hallo Fred, raar want efexor heeft als bijwerking slapeloosheid :-( En als de dosis te hoog wordt kun je hypomaan worden. Dat wil je ook niet zeker weten. Misschien heb je ook wat aan dit forum: http://slagschaduw.nl.server9.firstfind.nl/adm/forum/index.php Gaat over angst medicatie depressie , zitten veel ervarings deskundige op :-) Sterkte en groetjes Kitten

label.Geplaatst op 2004-11-21 21:41:22


ja ik herken dit het is bij mij ook verhoogt eerts 75mg na 4 dagen 150 mg bij het volgende bezoek aan psychiater 225mgen na 6 weken 300mg dit moet ik voorl blijven gebruiken ik heb last van wisselende stem/ en ik ben chronische rugpijnpatiend voor bepaalde aand van de zenieuwen (ik heb beschadegingen aan dezen ) hier v wordt ook medic gegeven die gebruikt wordt in de psyiatrie het is voor mij een conbinatie middel ik heb heel veel last van slapel.h niks kunnen onth en het gevoel dat je met een plaat v je hoofd loopt eigelijk steeds al maar nu ik meer krijg je dat ook meer en een doof gevoel in de huid v.n armen/benen. ik hoop dat je er iets wijzer van bent geworden vooral met hoge doser heb ik het gevoel dat heel veel dingen langs je heen gaan maar ja als je geen keuze hebt wat moet je dan????????????? sterkte tijgerin

label.Geplaatst op 2005-05-18 12:24:58

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren