© 2024 solvo B.V.

Efexor

na een tijd lang hoge dosis efexor gebr te hebben ben ik aan het minderen tot 75 mg p.d de bijw zijn en blijven er heftig en zijn ook niet af genomen voor mij niet te doen en daarbij krijg ik ook nog liryca hoge dosis minderen tot 150mg p.d qua bijw komt dit op verschillende punten overeen . en daar krijg ik nu diclafenac bij.200mg p.d . nu maar kijken hoe het gaat ? 1ding merk ik wel onrutiger/meer pijn heeft iemand ervaring met deze combinatie? wie wil hier op reageren? b.v.d/tijgerin


efexor is verschrikkelijk. Ik wer er zieker van onrustiger en de paniekaanvallen erger. Ik heb al zoveel geprobeerd. Ik ben er mee gestopt. Ik gebruik zo nu en dan sersta als het me te veel word. Ik ben overgevoelig voor medicijnen, jij misschien ook. laat het nakijken. groetjes winterwoman ( coby )

label.Geplaatst op 2005-10-07 13:32:41


Ik reageerde ook heel slecht op dit medicijn, werd geagiteerd, opgewonden en soms zelfs aggressief. Na een week al mee gestopt!

label.Geplaatst op 2005-11-04 14:19:03


Ik slik effexor sinds okt. vorig jaar en ben aan het afbouwen van 150 naar 75 en nu naar 37.5 eerst iedere dag toen om de dag en nu om de twee dagen maar na iedere mindering had ik weer veel angst en paniek, maar ik zet door want ik wil eraf en dan maar kijken hoe het gaat. Ik heb liever 'last'zonder dan met pillen, anders denk ik dat die pillen er de oorzaak van zijn, want als je de bijsluiter lees word ik niet vrolijk.sterkte xara.

label.Geplaatst op 2006-08-23 10:59:16

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren