© 2024 solvo B.V.

Ellende

waarom ben ik toch zoveel met de dood bezig het nut van het leven ben ik doorveel pijn /verdr wel kwijt geraakt veel dingen kunnen en mag ik niet meer doen ben erg veel op mezelf want veel dingen dbezorgen pijn bovend\' ben ik deppres wat de ellende alleen maar groter maakt maar de zelfm ged heb ik al lang en kan het doen wanner ik het maar wil het leven is somber zwaar en nooit gaat het zoals ik het probeer en ik ben gewoon doooooodmoe en zie de toekomst dan ook al jaren niet meer zitten en heb geen fut en energie om door te gaan en weet nog steeds niet : zal ik wel/niet meer leven ik kan niet meer


ik vind het erg naar voor je dat je het zo moeilijk vind om te leven. het lijkt mij dat je hier met een therapeut over moet praten. veel succesa en sterkte

label.Geplaatst op 2005-09-28 21:14:05


zoek inderdaad aub hulp,er kan best wat aan gedaan worden om het leven weer de moeite waard te maken! heel veel sterkte en succes

label.Geplaatst op 2005-09-29 15:07:09


Er zijn altijd tijden waarin je je wat minder voelt... Dat heeft ieder mens en dat is heel normaal... Als je kijkt naar de mensen die zijn getroffen door de tsunami of door de orkaan zijn heel veel dierbaren verloren en hebben niks meer... Dan heb jij het nog altijd beter... Het is egoistisch om een einde aan je leven te willen maken als je kijkt naar wat voor verdriet je je nabestaanden aandoet... Laat een bloedtest doen in het ziekenhuis en die kunnen je dan medicatie voorschrijven die bij je past want waarschijnlijk maken jou hersenen een bepaalde stof niet aan namelijk de stof waar je blij van wordt... Daar kun jij niks aan doen dit is iets lichamelijks... Als een bepaalde medicatie niet bij jou past, chroom dan niet om op een andere medicatie over te gaan... Dus nogmaals het ligt niet aan jou en is te behandelen met goede medicatie en begleidende therapie.... Als je er met iemand over wilt praten kun je altijd bij me terecht, zorg dat je een goede vriend of vriendin hebt met wie je het samen doet... Suc6 en aarzel niet als er iets is om me te contacteren: dina_domani@hotmail.com Liefs, Sousy

label.Geplaatst op 2005-10-11 18:29:27


Hallo, Ik ben benieuwd, hoe het nu met je gaat? Heb je hulp gezocht? Ik hoop dat je je op dit moment beter voelt. Mocht dit niet het geval zijn, zoek aub verder naar hulp. Het leven is echt te mooi, om er zelf een einde aan te maken. Groeten + sterkte Broeder E

label.Geplaatst op 2006-02-15 00:39:56

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren