© 2024 solvo B.V.

Enorme haat

Hallo ik ben annetta, 36 jaar, 8 jaar gehuwd, geen kids ik ben al vanaf mijn 13de -14de manisch depressief de reden daarvoor is aan de ene kant waarschijnlijk genetisch( iedereen moeders kant psychiatrisch patient) aan de andere kant vanaf mijn zevende incestues misbruikt door ooms, neven, leiding van al die tehuizen en het ergste mijn vader, dat heeft geduurd tot ik 18 was. toen ik 24 was , zat ik voor de derde maal op de paaz afdeling, met een hele dringende vraag: aub sterilisatie, mijn psych zei dat ik daar te jong voor was, maar heb het toch doorgedrukt, dus al vanaf mijn 24ste gesteriliseerd. dat is volgens mij het enige goede wat er met mij is gebeurd. ik ben niet alleen manisch, ik ben daarbij ook nog borderliner. ik slik dus al vanaf mijn veertiende anti depressiva, nu komt het: ik begin een enorme haat te krijgen tegen mensen, bijvoorbeeld, er loopt een mooi meisje, en dan denk ik zoiets van: getver zie die sloerie, als ik turken of marokanen zie lopen, dan zou ik ze zo aan willen vliegen, echt zonder reden, behalve dat ze dus buitenlands zijn.dat niet alleen, als ik ze zie, tja dan wil ik ze dus ook vol haat toeroepen. Ik ben zo normaal helemaal niet, normaal ben ik een zachtaardige vrouw, die alles over heeft voor anderen. als ik op mijn werk zie dat iemand t niet aankan, dan doe ik zelf eventjes iets harder werken om die ander ff te helpen, dat is mijn normale karakter, waar komt die ongeredeernde haat vandaan??ik snap het zelf niet, ik heb het mijn vader,ooms en neven allang vergeven, zelfs de leiding van de tehuizen ..... ik wil hier eigenlijk liever niet mee naar de dokter, want wie weet krijg ik dan nog meer medicijnen, wie heeft er raad?? met vriendelijke groet, annetta


Het is altijd erg lastig om op gevoel te reageren. Emotie is erg moeilijk onder woorden te brengen en te begrijpen. Wat vind je man ervan en probeer veel met hem erover te praten. Ik heb ook wel eens gehoord dat sitatuties die in je jeugd hebben plaats gevonden tijdens je pupertijd en je dertigste weer hevig terugkomen (emotie). Ik zou niet op zoek gaan naar medicijnen of doktoren. Die hebben geen tijd voor emotie verhalen en geven je anti depressie pillen, zoek gewoon eens iemand waar je (opnieuw) je verhaal kwijt kunt. Wellicht alternatief. Heel veel succes!!!

label.Geplaatst op 2005-07-18 16:53:53


ik heb ook enorme haar tegen ene arts die me kinderen heb vermoord de lul had geen dienst ben gearresteeerd en al dr voor kreeg me gelijk na 3 jaar vechten met je leed in je donder via een rechtzaak daarna was het mijn beurt ,want pietlut hing het slechtofferrol uit Ik werd gearresteerd en vrijgesproken haat maak je kapot tis dat ik blij met me kids hier en me man want als ik mijn kids niet had schoot ik hem kapot zover is mijn haat acht wat is haat tis moederliefde denk ik in mijn geval he haat wordt gekweekt en dan zeggen de proffs probeer te vergeven Ja dat heb ik gedaan ik vergeef mezelf dat ik hem nooit kan vergeven sky

label.Geplaatst op 2005-08-24 15:26:34

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren