© 2024 solvo B.V.

Gezocht

Via forums probeer ik de politie een beetje te helpen. Hopelijk wordt dit ook in psygiatrische ziekenhuizen gelezen. Hr. en Mevr. Muller zijn vermist, en waren nogal in de war. Sinds 1999 zijn ze vermist, en als iemand weet dat ze in een inrichting zitten, bel dan svp de politie. Ze zijn begin 60 en zij is heel lief en volgzaam, en hij is altijd aan het woord en praat altijd over de bijbel. Ik doe maar oproepen via forums, misschien helpt dat wat........... wie weet wat en belt de politie?


Via de tv heb ik al gezien dat ze denken dat het om misdrijf gaat, dus ik denk niet dat ze in Psygiatrische ziekenhuizen zitten. Erg hoor, want ik sprak destijds regelmatig met die vrouw en ze was zo heel erg lief.........

label.Geplaatst op 2004-01-15 09:47:53

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren