© 2024 solvo B.V.

Heb ik last van psygose?

Hallo, Ik heb altijd het gevoel gehad dat er wat met me was het begon toen ik 8 jaar en erg ongelukkig was rare gedachten niet echt stemmen alsof ik mezelf de heletijd naar benede haalde alsof ik 2 personen was de een die de ander zwart maakte en de ander die alleen maar kon huilen daardoor ik werd erg gepest. later maakte ik ook heel veel mee niet alleen op school maar ook op straat en thuis. ik heb altijd het gevoel dat ik achtervolgd word en dat iedereen in een complot zit overal hangen er camera\'s zelfs in de wc! Ik zie ook vaak mensen (alsof het geesten zijn) Maar dat kan toch niet! ik word soms opeens heel boos en ga schreeuwen of ik ga opeens heel erg huilen terwijl ik daarvoor zo vrolijk was eerst merkte ik het niet ben nu 17 jaar en mijn vriend zij dat er iets was.. omdat ik soms zoo depressief over kwam en de ene keer zo vrolijk ik vind het ook heel moeilijk om onderscheid te maken tussen dromen of realiteit dus als iemand zegt dat ik lieg geloof ik eerder dat het niet waar is hoe overtuigd ik ook ben omdat ik gewoon niet weet of ik droom of niet! ik zie het nu pas onder ogen dat er geestelijk iets is maar ik weet niet wat ik blijf maar zo ongelukkig en denk hele tijd dat het komt door andere pas nu een jaar zie ik dat het in me hoofd zit ik ben zo vaak ingestort en depressief geweest zoveel maatschappelijk werkers die me wouden helpen maar die begonnen over negatieve gedachtes over je zelf en over de 3 g\'s ofzo maar ik weet zeker dat dat het niet is ! ik weet waar ik goed in ben en ik probeer altijd alles positief in te zien zelfs nu. Ik heb altijd heel veel stres ook over onnozele dingen ik pieker en kan niet slapen hoor rare dingen om me heen in m\'n kamer het klinkt misschien raar maar ik heb het gevoel dat iemand me gek probeert te krijgen dat ze het allemaal doen iedereen nu ik dit schrijf krijg ik gelijk last van boosheid (woede) wel ik weet dat niemand iets doet help me wat is er met me?


http://psygose.hyves.nl/

label.Geplaatst op 2008-10-16 16:49:00

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren