© 2024 solvo B.V.

Help me nu, ik wordt gevaarlijk

Ben gisteren in mijn ogen ten onrechte ontslagen uit een kliniek. Heb voor alleen vandaag 3 klotepilletjes meegekregen en nu zit ik thuis met gevoelens die er niet om liegen. mijn gevoel nu? psychiaters en al dat soort gespuis weten wie, wat en hoe je bent na je 3 minuten gezien te hebben of soms HELEMAAL NIET!! Ben gister toen thuis kwam eerst internet op gegaan en na 5 minuten heb ik mezelf gevonden in een beschrijving van een aandoening waar ondanks mijn gedrag en symptomen geen enkele lul, want zo ga ik die psychologiaters (zo ga ik ze maar noemen want t is 1 pot nat)achter kwam! Echter niet alles wat daar geschreven werd klopt in mijn geval maar toch wel heeeeeeel erg veel en dat is het volgende. Stoornissen op het gebied van agressieregulatie! Ik wacht nu eerst op een serieuze reactie voor ik alles neer ga pennen. Ik hoop dat deze reactie snel komt want ik ben maffer uit die klotekliniek gekomen dan ik erin ging en werd zonder voldoende hulp en medicijnen op straat gezet!!!!!! is er een luisterend oor?? Dan vertel ik verder want het is best wel wat typwerk namelijk

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren