© 2024 solvo B.V.

Help, stoppen anti depressieva, voel me heel rot.

Ben 4 maanden geleden begonnen met Citalopram, dit sloeg niet aan na 9 weken, daarna over op de Lexapro,7 weken gebrobeerd, werd nog downer, maagpijn, misselijk, heb in overleg met de psychiater afgebouwd, eerst 1 week een halve tablet, daarna gestopt, dit is nu 2 weken geleden, heb veel last van de ontrekkingsverschijnselen, maagpijn, down, huilbuien, misselijk, slecht slapen, zenuwtrekken in benen en rug, raar gevoel in het hoofd, dus algehele malaise, wie herkent dit van de ontrekkingsverschijnselen van de Ad, en hoelang gaat dit duren


Op de volgende link vind je 67 reacties over Citalopram: http://www.meldpuntmedicijnen.nl/mm/mm/pages/frontinforeviews/ieidceigfjf?atc=N06AB04 Het zou kunnen dat er een paar reacties van de industrie zelf tussen staan, die zijn meestal kort en krachtig, grammaticaal correct en uitzonderlijk positief geschreven, pas daar voor op! Het is trouwens nooit bewezen dat een serotoninetekort iets met emotie te maken zou hebben, het is een theorie. Sterkte en hopelijk sla je je er een beetje doorheen. groetjes Astrid

label.Geplaatst op 2007-07-27 11:38:45


Hallo, Na de geboorte van onze oudste zoon had ik een depressie en sliktte ook prozac.Ik werd er nog zieker en slechter van.Ik ben er meteen mee gestopt en kreeg een ander medicijn:seroxat.Dat helpt wel,ik sik het al ruim acht jaar.Dat medicijn heb ik van mijn psychiater voorgeschreven gekregen.Moet je ook eens proberen maar eerst natuurlijk overleggen met je psychiater.Het helpt goed tegen depressies en angsten,bij mij wel. Groetjes en succes ermee!

label.Geplaatst op 2008-04-16 17:12:39

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren