© 2024 solvo B.V.

Help!!!!!!!!!

ik moet van mijn dokter tryptozil 175mg slikken maar na het lezen van de bijsluiter durf ik het eigenlijk te slikken mijn vraag is wat jullie ervaring is met deze medicijn en hoelang de bijwerkingen duuren en hoe dat zit met je hart rittme want dat zou ook veranderen als je het medicijn slikt alvast bedankt


Alles wat op de bijsluiter staat ,zijn klachten[bijwerkingen] die je KUNT krijgen de meesten hebben er weinig last van .het kan zijn dat je een paar bijwerkingen hebt maar dit is ook een medicijn die inwerktijd nodig heeft [je lichaam moet er eerst aan wennen]Als dit je kan helpen dan zou ik zeker de moeite nemen om het in ieder geval te proberen

label.Geplaatst op 2003-03-01 20:30:37


jij gebruikt triptyzol. Dit medicijn is niet voor niets voorgeschreven. Als je het niet vertrouwd kun je er met je arts over praten en je anders onder controle stellen. En het hoeft niet zo te zijn dat je last krijgt van de bijwerkingen. Succes

label.Geplaatst op 2003-03-10 11:07:20


Het is belangrijk om regelmatig de juiste medicatie in te nemen, ik geef een van de eerdere mensen die reactie gaven gelijk: als je het niet vertrouwd, neem dit op je met arts. Hiernaast heeft elk medicijn bijwerkingen, je hoeft ze niet te krijgen. Aan de andere kant: als je veel denkt aan de bijwerkingen, dan krijg je ze vanzelf. Succes met je beslissing...

label.Geplaatst op 2003-05-19 20:28:03


Het is een heel ouderwets middel,met zeer veel bijwerkingen en ik heb 1 keer een pil van 75mg geslikt, en ik had 3 dagen een badtrip. Waarom vraag je geen modernere pillen aan je arts? Met minder bijwerkingen.

label.Geplaatst op 2003-09-03 16:33:32

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren