© 2024 solvo B.V.

Hoe omgaan met iemand die misschien hulp nodig heeft...

Ik vermoed dat een goede vriend psychische problemen heeft. Hij heeft een hoop meegemaakt en hij liet een tijdlang niets van zich horen en kwam niet opdagen toen we hadden afgesproken. Niemand weet waar hij nu is. Gister antwoorde hij wel op een sms, maar vertelde rare verhalen daarin. Hoe moet ik nu reageren op hem. Hij reageert blijkbaar positief als ik hem een lief smsje stuur, maar wil niet vertellen wat er gaande is. Moet ik nu regelmatig sms-en en proberen te bellen, of juist met rust laten. Of misschien af en toe een sms om hem te laten weten dat hij vrienden heeft? Wie heeft hier ervaring mee?

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren