© 2024 solvo B.V.

Ieders rol in het leven

Geachte,lezers Na vele evaringen in psychiatrie ben ik erachter gekomen wat er eigenlijk de bedoeling van is. in mijn ogen zijn mensen die in dit soort tehuizen zitten geen volwaardige mensen. ik vind persoonlijk zelf dat de grootste geken buiten lopen. kijk maar naar de Nederlandse politiek , ze lopen als een stel jonge honden achter Amerika aan. Maar hier in ons eigen land hebben sommige mensen niet eens meer geld om hun eten te kopen. ook de oudjes worden al jaren niet meer ontzien. die mensen die ons land hebben opgebouwd naar de puin hopen van Hitler. Nee liefe mensen wij gaan kapot, door ons eigen volk. het is niet het rasicme en ook niet het geloof, nee het is het respect wat de mensis verloren. Zonder eigenwaarde en zonder enig medeleven voor elkaar zijn wij allen even gek. en onze luiheid en onze gemak zucht is het.ik zeg altijd maar , beter een beetje gek dan helemaal normaal.Wat dan ook normaal mag wezen. Ik heb persoonlijk geen voor oordelen,ik kijk naar de mens.Hoe moeilijk dat dan ook soms is. Ik hoop op een betere samenleving met alle bevolkingsgroepen, ik ken geen haat. Das alleen nuteloze energie. ik hoop dan ook dat er meer zijn als mij. maar ik wil er aan werken, zoals het spreekwoord zegt, er zijn meerdere wegen dienaar Rome lijden. Ik groetu allen wensu en iederin uw omgeving een betere toekomst en veel geluk, en onthoud ,Alles kan altijd beter en mooier. met vriendelijke groet Donald Taekema

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren