© 2024 solvo B.V.

Iemand ervaring met remeron

hoi mensen iemand ervaring met remeron ga nou na 9 jaar feverin gebruikt te hebben[200mgpd]afbouwen insamen met remeron heb in 1986 hoofdongeluk gehad alle ziekenhuisen in de omtrek van250km gehad verpruts door alle heb de 6de zelfmoord achter de rug van paaz riag geen hulp huisarts nog minder en de ziekenhuisen heb ik afgezworen heb ben nu zover heen dat als deze tabletten geen werking vertonen ik na 6a8 weken van een flat afspring heb dese remaron van een belgiese huisharts daar de mijne niet naar me luisterd en ik vlak aan de grens woon en omdat hij mij al eens eerder goed geholpen heeft hij neemt al de tijd voor je al zit de hele wachtkamer vol bij mijn bezoeken was dat ook zo ben het zo kots zat met 21 jaar ellende dat ik er dan een streep achter zet groetjes jos


good luck.

label.Geplaatst op 2007-03-26 18:33:38

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren