© 2024 solvo B.V.

Je word ziek door stress !!!

Hoi, Ik ben vroeger altijd heel erg gepest worden, en daar heeft mijn zelfvertrouwen enorm onder geleden. Ik ging mezelf verwonden, elk stanleymes wat ik vond gebruikte ik om mezelf mee open te snijden, ik heb me zelfs alles op me kamer proberen op te hangen. Daarvoor ben ik naar een psycholoog geweest en die heeft me enigszins mijn zelfvertrouwen terug kunnen geven. Maar nu ik het 1e jaar op het cios zit, ben ik mijn zelfvertrouwen weer kwijt, en is het voor mij heel moelijk om me aan te passen aan andere mensen. Ik denk meestal altijd het negatieve van mensen en dat is niet goed. Laatst heb ik noch geprobeerd om voor de trein de springen maar dat kon ik gewoon niet omdat ik weet wat ik iedereen ermee aan zou doen. Sins enige tijd, heb ik door de stress lichamelijk problemen gekregen zoals: hoge bloeddruk, een hartslag die //ontspoort\\\\\\\\ naar 250. Ik heb me hiervoor laten onderzoeken, maar er is niets uitgekomen. Het enigste wat ik nu noch krijg is een kaste voor 48 uur. Maar ze denken dat het aan stress ligt. Duzz je ziet wat stress met je kan doen !!! herkent iemand dit reageer dan alsjeblieft. groetjes mandyke.


Ik heb dit vorige bericht geplaats maar ik was noch niet uitgepraat. Op school negeerden ze me, en daardoor ging ik in een klein hoekje zitten janken. Ik durfde nog niet eens de kantine in te lopen, zodra ik zag dat daar mensen zaten draaide ik me om, en liep terug. Het was zelfs zo erg dat ik mijn boterhammen op de WC ging eten. Het werd met de dag erger. Niemand sprak tegen me. Laat ik het zo zeggen, 'ik ben bang voor anderen mensen' Altijd het negatievie over mensen denken, en kritiek kan ik al helemaal niet hebben. Ik zat altijd alleen in de gang aan een klein tafeltje. En daar wil ik graag vanaf, dus ben ik gisteren naar een hypnotherapeut geweest om mijn zelfvertrouwen een beetje terug te krijgen. En het eerste gesprek beviel me goed. Hij stelde me zo goed gerest. Herken je dit reageer dan A.U.B.

label.Geplaatst op 2004-11-17 12:06:08


IK herken dit relaas , ik maak op dit moment hetzelfde door. Geloof injezelf en probeer alleen positieve elementen uit te bouwen.Vergeet de rest.Mocht je een positieve oppepper willen bel me 0653470164.

label.Geplaatst op 2006-08-04 01:05:35


Ik herken hier mensen die de diagnose Borderline Persoonlijkheids Stoornis hebben. Björn de Santy

label.Geplaatst op 2006-10-26 20:54:23

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren