© 2024 solvo B.V.

Jouw verhaal in een verhalenbundel?

Wil jij jouw verhaal onder de aandacht brengen? Grijp dan nu een unieke kans! Mijn uitgeverij (;heeft vorig jaar mijn dagboek uitgebracht) wil een speciale verzamelbundel voor- en door mensen met psychische problemen uitbrengen. Lijkt het jou leuk om ook met een verhaal in dit boek te komen? Lees dan alle informatie op mijn site, onder het kopje \'Jouw verhaal!\'. (Op deze site vind je eveneens mijn verhaal; over mijn aangeboren angststoornis, hypochondrie en paniekaanvallen.) http://cathelijne.schrijft.nl Vriendelijke groeten, Cathelijne

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren