© 2024 solvo B.V.

Klinefelter!!!

Tja ik ben één van de enige die geplaagd wordt met de ongeneeslijke ziekte klinefelter. Wat is klinefelter, klinefelter is dat het lichaam ofterwel een extra chromosoom meekrijgt met de meiose en waarschijnlijk ligt dat aan de vader zo denkt de moderne geneeskunde maar mijn vader heeft 2 kids mijn zus dus en daar is dat niet bij gebeurd, het is wel een vrouw maar als mijn vader ook een XY chromosoom afgeeft en mijn ma enkel X kan afgeven had, dan had er terug een jongen geweest met klinefelter dus moderne wetenschap zit er naast. Ook omdat ze niet genoeg onderzoek hebben gedaan naar klinefelter en nog niet zoveel weten. Wat gebeurt er nu eigenlijk fout. Het begint eenvoudig uitgelegd met 2 DNA strengen en die maakt een crossover en wordt gedeeld in een dubbele helix of 4 strengen en dat noemt RNA. Wss heeft het RNA dat twee maal een dubbel streng vormt. Dus één enkele streng van het RNA heeft terug een crossover gedaan en een extra chromosoom weggeschreven. En als je dat scenario bekijkt weet je dat RNA geen crossovers maakt en dat enkel levende organisme of wezens doen die DNA hebben en zal ik waarschijnlijk toen ik geboren werd een bacterie hebben opgelopen. Volgens mij is klinefelter een bacterie. Dus bij mij of een klinefelter is er een driedubbele helix geschreven dat nix te maken heeft met het paranormale zoals op sommige sites wordt aangetoond. Wat is het verschil met een klinefelter en een mongool. Een klinefelter heeft één geslachtschromosoom teveel en een mongool heeft op het 21ste chromosoom geen paar maar drie chromosomen dus een autosoom teveel dat noemt trisomie, want een normale mens man heef XYgeslachtschromosoom en 22paar autosomen en die autosomen zien er krak hetzelfde uit voor ieder mens. Daarom dat je ziet dat er een verschil is met uiterlijk tussen een mongool en een gezonde mens. Een klinefelter heeft ook groter borsten maar ze hebben een X teveel dus meer naar de vrouwelijke sexe op. Maar omdat je een mannenlichaam hebt zal het alleen in de psyche veroorzaakt worden en dat kan ik bevestigen dat is zo

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren