© 2024 solvo B.V.

MBP

Munchhausen By Proxy. Zijn er lotgenoten die een ouder hebben of hadden die hieraan leiden? En weet iemand of er een vereniging of groepering is voor volwassen kinderen van zo een ouder?


Hallo Aimee, Ik ken alleen deze site http://lamoer.chez.tiscali.fr/MBP/start.html Er is niet zoveel informatie te vinden over deze stoornis, omdat hij (gelukkig) relatief niet veel voorkomt. Groetjes!

label.Geplaatst op 2005-03-13 16:41:29


Hallo Aimee en Enfermera @ Aimee, Enfermera noemde mijn site al. Aimee je vroeg of er groeperingen zijn. Ja dus. Via mijn site is er een lotgenoten forum. Je kunt mij mailen met je relaas. We kunnen elkaar verder helpen. Morou@tiscali.fr En Enfermera helaas is het een wijdverbreid misverstand dat het niet vaak voorkomt. Het komt veel en veel vaker voor dan iedereen denkt. Alleen er is nog zo weinig bekendheid over gegeven, het wordt zo buiten de media gehouden, dat het nog in een verdomhoekje zit. Groet Mo

label.Geplaatst op 2005-08-24 16:19:17

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren