© 2024 solvo B.V.

Ontheemd

Ik wil niet in een hokje geplaatst worden. Toch proberen de hulpverleners dit. begrijpelijk voor hun houvast. Ik ben dit fenoneem al lange tijd kwijt.Meestal ben ik er wel maar dan ineens niet meer. Zit ik in de mist. Soms zelf gekozen, soms omdat ik niet anders kan. Het zal wel een naam hebben alleen daar heb ik weinig aan. Wil alleen de essentie van leven voelen. Dit mis ik al teveel jaren. Alleen ploeteren om te overleven. Met de \"painted smile\" om door te kunnen gaan. Wie herkent dit en zit in mijn leeftijds categorie (47)


Hoi Huso, Bedankt voor je reactie. Je werkt als psycholoog dus herken je wat ik ervaar. Ik ben eigenlijk de essentie van leven kwijt. Ben in behandeling bij een cognitief therapeute.Zij steekt me in het hokje dissociatie. Ik gebruik als medicatie efexor 75 XR 2xdgs.Mede vanwege dpressie. Heb inmiddels problemen op het werk. Mag maar 2x3 uur werken per week. Voel dit negatief aan. Geeft de negatieve spriraal weer voeding. Voel me steeds meer een niksje. confrontaties en dilemma's in mijn hoofd, Sara

label.Geplaatst op 2003-09-29 09:45:01

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren