© 2024 solvo B.V.

Overdosering Temazepam

Hoi, Ik ken iemand die zich wilt vermoorden. Diegene heeft 57 keer 20mg temazepam en wilt dit in 1 keer innemen. Ik wil graag weten wat de gevolgen kunnen zijn en hoe groot die gevolgen dan zijn als ze het in neemt. groetjes, Jeroen


Ik zou maar proberen om diegene op een andere manier hulp te bieden dan hier te wachten op een antwoord!Een overdosis Temazepam is zeer zelden dodelijk,maar heeft wel allerlei onplezierige gevolgen.

label.Geplaatst op 2006-06-24 22:02:43


maar wat kan ik verwachten als ze dit doet? Ik ben al met dr naar dr huisarts gegaan en die heeft dr doorverwezen naar t riagg maar hier gaat ook tijd in zitten.

label.Geplaatst op 2006-06-26 15:16:16


Misschien moet je proberen haar/hem over te halen de pillen in te leveren bij jou.Praat als brugman om in te laten zien dat het ook anders kan en dat er mensen zijn die kunnen helpen,ookal moet je daar even op wachten. Maar als iemand dit perse wil doen zijn ze moeilijk tegen te houden.Vertel in ieder geval dat ze hier niet dood van gaat,dus eigenlijk geen zin heeft.

label.Geplaatst op 2006-06-26 16:26:40

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren