© 2024 solvo B.V.

Paniekstoornis

Hallo, Ik ben Angelique, 33 jaar en moeder van een 10 maanden oude baby. Ik heb last van paniekaanvallen in combinatie met boulimia. Ik leef sociaal behoorlijk geisoleerd. Heb meerdere behandelingen gevolgd maar blijf toch kampen met psychische problemen. Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die me begrijpen en met wie ik kan praten over deze problemen. Ik voel me behoorlijk eenzaam.


Hoe moeilijk het ook voor je voelt en lijkt, is het héél belangrijk dat je blijft doorzetten met het proberen van sociale contacten op te bouwen. Blijft ook stee vast naar de psycholoog/psychiater gaan voor je gesprekken. Het enige wat ik er nog aan kan toevoegen is dat het ook heel belangrijk voor je kind is.

label.Geplaatst op 2006-06-13 08:06:52


Misschien vindt je aansluiting op de fora van de stichting Anorexia en Boulimia Nervosa..(www.sabn.nl). Boulimia gaat doorgaans gepaard met meerdere psychische klachten, dus je kunt daar je verhaal goed kwijt! Ikzelf heb er veel steun aan! Groetjes B-ennetje

label.Geplaatst op 2006-07-30 22:48:21


Hallo Wian, Ik heb jaren last van paniekaanvallen,dat is zo angsig.Ik ben naar een psychiater gegaan en heeft daar een medicijn voorgeschreven gekregen dat heet paraoxfinne,eerst heette dat seroxat.Dat helpt heel goed tegen depressies en tegen vooral hevige angsten.Ik slik ze ruim acht jaar.Ik weet alles van die aanvallen,het is of je dood gaat of dat van de wereld afgaat.Het lijkt ook net of je gek wordt.Na een aanval ben ik een paar dagen helemaal de balans kwijt.Nou heb ik geen aanvallen meer sinds ik die paraoxfinne slik.Het is zeker de moeite waard om dat te laten onderzoeken en daar ook en medicijn voor krijgt vooral voor je kind, want het kind neemt het over. Dat is algemeen bekend.Ik wens je heel veel succes en sterkte met alles!Je mag mij ook terug schrijven,het is wel handig voor allebei om ervaringen uit te wisselen.Ik weet precies hoe het voelt. Groetjes.

label.Geplaatst op 2008-04-16 17:30:56

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren