© 2024 solvo B.V.

Pathologisch liegen

Hallo allemaal, Ik zit met een vreselijk probleem en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb nu 3 jaar een vriend en we hebben ontzettend veel ruzie. Dit komt omdat hij overal om liegt. Nu zag ik dat liegen echt een ziekte kan zijn. Nou dat is bij hem echt wel het geval want het is niet normaal zoveel als hij liegt. Iedere dag zeker !!! Kan iemand mij vertellen hoe ik hier mee om moet gaan? Kan iemand mij vertellen of hier iets aan gedaan kan worden? Groetjes een wanhopige Joyce.


Hallo, Lijkt me erg vervelend als je niet je vriend kan vertrouwen.Want de liefde bestaat toch op elkaar te kunnen vertrouwen.Maak dit je vriend duidelijk .Kijk ook eventjes naar jezelf. Heeft hij misschien reden om te liegen? Ben je erg jaloers? Kun je beide vragen met nee beantwoorden en kun je je vriend het standpunt niet duidelijk maken dan zou je mischien nog een psycholoog kunnen adviseren.Zij hebben hier tenslotte voor geleerd. Veel succes.

label.Geplaatst op 2006-09-30 08:18:42


Waarde psycholoog huso, Jammer dat je niet goed gelezen hebt wat JoycieNL geschreven heeft. Zij geeft namelijk aan dat haar partner overal om liegt. Naar mijn gevoel, maar wie ben ik, is dit toch duidelijk genoeg, of...... had ze het moeten specificeren?

label.Geplaatst op 2006-10-11 09:58:13


Hai Joycie!! Lees even de andere reacties die ik gegeven heb op 'pathologisch liegen'.... En trek je niets aan van de reactie hiervoor... He is wel degelijk een errrrrrrrg groot probleem! Liefs en sterkte, Jeli

label.Geplaatst op 2007-08-13 10:49:50

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren