© 2024 solvo B.V.

Persoonlijkheidstoornis

Ik zoek een site voor waar ik hulp kan krijgen hoe om te gaan met agressieviteit. Mijn partner en ik hebben nu wekelijks ruzie en slaan met van alles. Mijn partner wil ook graag weten hoe hij moet reageren. Op de bordelinesite kom ik niet echt ver. Ook heb ik van de arts nozinan gehad maar slik ook citalopram en oxazepam en mijn vraag is dan ook kan ik dit op 1 dag allemaal slikken. Ik hoop echt dat iemand hier meer vanaf weet want het einde is zoek zo.


Het is duidelijk dat je hulp wilt. Ben je bij het RIAGG geweest? Als dat niet lukt, probeer het dan via maatschappelijk werk. Want het moet aan te leren zijn, om je woede onder controle te krijgen. Zodat je bv wegloopt als je wilt gaan slaan. Iemand in mijn familie heeft dit ook, maar toen hij op TaeKwonDo zat, kon hij zijn woede beheersen. Hij wil geen psyg. hulp, maar gaat nu wel op KungFu. Een goed alternatief, om je woede te beheersen, omdat je op de sportschool je helemaal kan uitleven, en daar ook leert je woede te beheersen. Liefs, sterkte, Aimee

label.Geplaatst op 2003-09-03 16:30:22


Beste Jan, Jullie hebben een heftig probleem in jullie relatie. Ikzelf ben gediplomeerd Counsellor , onder anderen met een nastudie speciaal gericht op relatie problemen. Ik kan niets beloven, maar weet wel dat jullie hier samen. zonder bemdideling niet uitkomen. Je schrijft: verschillende behandelingen en medicatie niet genoeg hebben niet geholpen. Als jij wilt wil ik proberen je via mail of msn verder te helpen met jouw vraag: 'hoe om te gaan met mijn agressie.' Maar je moet niets! Zie je hulp zoeken niet meer zitten, bied ik je hiermee misschien een helpende hand toe en kunnen we samen toch verder komen. Welke keuze je ook maakt; Heel veel sterkte en knok voor je relatie als de liefde tussen jullie er nog is voordat de deur naar elkaar helemaal dicht is geslagen. vr gr Helping-hand wfijn@home.nl

label.Geplaatst op 2003-09-25 12:36:16

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren