© 2024 solvo B.V.

Psychiatrie - Site Moderators Wanted!!

Hoi! Ik ben op zoek naar mensen die het leuk en/of interresant vinden om \"ALLES\" over de psychiatrie te weten en daar ook geld mee te verdienen. Ik ben bezig met het opzetten van een site op www.depsychiatrie.com en heb als het meezit over enkele weken tevens de beschikking over psychiatrie.com en psychiater.com waardoor we praktish iedereen die op zoek is naar aan psychiatrie gerelateerde onderwerpen zullen kunnen bereiken! De site heeft een geavanceerd en uniek opninie peilings systeem, een speciaal voor de site ontwikkeld traffic en link trade systeem en indien er iemand is die intresse heeft om de site van informatie, links en foto\'s te voorzien zal ik tevens een CMS ontwikkelen voor het gemakkelijk beheren van de site. Ik schat dat de site een bereik zal hebben van aprox. 2000 tot 3000 mensen per dag maar mogelijk veel meer, door de site dermate uitgebreid en volledig te maken is er evt. geld te verdienen met links naar boeken op amazon.com en d.m.v. Google Adwords reklame op alle pagina\'s Bij intresse gelieve in dit forum te berichten of een email te zenden aan usernix@gmail.com. Met vriendelijke groet, Albert C. Witteman

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren