© 2024 solvo B.V.

Psychiatrische ziekenhuizen

Hoi allemal, Ik ben een medische student in Cambridge, UK. Volgende jaar ik wil graag Nederland werken. Ik interresser in psychitrie. Heeft u een lijst van Nederlandse psychiatrishe ziekenhuizen. Het spijt me voor mijn Nederlands. Ik spreek uw taal niet goed! Dank u wel, Chris


Hai, I would like to tell you that there are many hospitals voor mental illness in the Netherlands. Such as Peter Baan, De gelderse roos en many more. If we know where you want to work than its much easier to tell you some of the hospitals. Great Tini

label.Geplaatst op 2003-05-13 18:27:19

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren