© 2024 solvo B.V.

Psychische blokkade?

Hallo, kan iemand mij helpen met het volgende? Symptomen: tijdelijk geheugenverlies, krachtvermindering in re. arm en been, concentratieproblemen, evenwichtsprobleem, langzaam kunnen lezen en schrijven, langzaam praten. Dit alles van het ene op het andere moment. Neurologen hebben niets lichamelijks kunnen ontdekken en denken dat het psychisch is. Feit is wel dat ik voor het gebeurde een zeer intensieve en emotionele periode heb gehad. Maar dat je lichaam zo een opdonder kan krijgen, is voor mij nieuw. Dankzij revalidatie zijn alle symptonen grotendeels opgelost. Nu het psychische gedeelte. omdat niet bekend is hoe het heet, weet ik ook niet welke therapie ik moet volgen. Herkent iemand deze symptomen en hoe ben jij er mee om gegaan? Ik hoop van harte op een tegenbericht!

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren