© 2024 solvo B.V.

Schizofrenie

hallo allemaal, Ik ben leerling verpleegkundige en heb samen met een aantal klasgenoten een zorgpad over schizofrenie ontwikkeld.. Ik zou graag de mening van anderen willen horen over dit zorgpad, zodat wij kunnen kijken over eventueel nog dingen in aangevuld moeten worden. Dit hoeven niet perse proffesionals te zijn maar ook mensen die ervaring hebben met schizofrenie in hun omgeving of er mee bekend zijn om een andere reden.. jullie zouden ons er heel erg mee helpen.. geef ons een reactie en ik mail het zorgpad naar u door.. met Vriendelijke groet een studente


Ik heb net een bericht ingestuurd, wat veroorzaakt een psychose, je kan daar kritisch tegenover staan, maar je moet realistisch blijven dat dit één van de oorzaken is. Reacties welkom.

label.Geplaatst op 2009-12-10 09:12:51


Ja wat er zou kunnen gedaan worden. Is een psychiater attent maken dat schizofrenie een virus is en dat dat kan verholpen worden. Dat ze ons niet onwetend moeten volsteken met medicijnen die voor niemand helpen. En ze kunnen wel zeggen dat ze helpen maar dat hebben allemaal gezegd om uit die fuck ziekenhuizen te geraken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Borna_virus https://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=forum&actie=show&subactie=message&primary_id=27871&categorie_id=20. Dat is hetgeen ik jou kan vertellen en onder het artikel van wat veroorzaakt een psychose is een kleine psychose stopper tot de psychiaters wakker worden. Maar ja er is geld meegemoeid al die bedrijven die neuroleptica's maken gaan dan failliet. Alle psychiaters zitten zonder werk en er komt meer vraag naar virologen. Dus een kleine maatschappij aanpassing die de oude staf van de maatschappij niet zien zitten. Psychiaters aan den dop het zou lachen worden. Groetjes

label.Geplaatst op 2009-12-13 02:22:05

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren