© 2024 solvo B.V.

Second Opinion in Rotterdam. Help!!!

Ik ben schizofreen verklaard door een gemene christelijke sekte waar ik weigerde lid van de worden. Ik ben hier sinds kort achter en wil een second opinion. Mijn psychiater is van het Delta ziekenhuis, ik heb haar het verhaal verteld maar zij weigert naar mij te luisteren en nu heb ik ruzie. Ben voor een second opinion naar de huisarts gegaan die mij een verwijsbrief gaf waarmee ik naar een psychiater ben gegaan: D.J. vinkers aan de Westersingel in Rotterdam. De valsaard verwees me gewoon terug naar Meriel Kimenai van het Delta, mijn psychiater. Hij heeft een afspraak met mijn huisarts gemaakt en zowel de huisarts als hij proberen om de second opinion te laten uitvoeren door het Delta waar men Meriel de hand boven het hoofd houdt. Maar ik ben naar het Juridisch loket geweest en heb contact gehad met de afdeling informatie en klachtenopvang en ik heb gewoon recht op een second opinion van een andere instelling of onafhankelijke psychiater. De dame bij het Juridisch Loket gaf me een lijst waarop 15 bruikbare psychiaters gevonden kunnen worden in Rotterdam. Wie kan mij vertellen welke psychiater goed is en ik kan vertrouwen om mij een degelijke second opinion te geven? Hier is de lijst en al deze psychiaters komen uit Rotterdam: 1- Centrum voor psychotherapie - J.W.M. Pluymaker 2- PsyQ. Max Euwelaan - Th.M. van den Boogaard 3- PsyQ. Van Vollenhovenstraat - E.M.A.M. van den Boogaard - Pelzer 4- NIFP - M.D. van Ekeren 5- Praktijk voor Psychiatrie en Psychotherapie - G.M.M.L. Frijns 6- Praktijk voor Psychiatrie - G.A. van der Hooft 7- (?) MoleMann Mental Health Heemraadsingel - W. van der Krans 8- Praktijk voor Psychiatrie en Psychotherapie - N.J. Nicolai 9- PsyQ. Max Euwelaan en Lucertis Ambulant Rijnmond Zuid - D.M.J. De Raeymaecker 10- Medisch Psychiatrisch Centrum Psy To Be - R.P. Ruimschotel 11- NIFP - L.J.M. van Seggelen 12- (?) Praktijk voor Psychiatrie Tan - M.H.G. Tan 13- Praktijk voor Psychiatrie M.E. van dr Valk - Metz - M.E. van der Valk - Metz 14- Psyvel, praktijk voor psychiatrie en psychologie - P.J. Veltman 15 - Praktijk voor Psychiatrie - J.A.H. van Woudenberg. Wellicht weet u welke psychiater ik moet hebben of kent u een psychiater in een andere stad of provincie. Ik wil overigens niet alleen een second opinion maar zoek een nieuwe behandelaar. Kunt u mij informatie geven? Mijn emailadres is magog70@gmail.com Bedankt!!! IQ.

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren