© 2024 solvo B.V.

Seroxat of effexor

Hoi allemaal, Ik zit met een probleem. Ik ben 5 maanden geleden bevallen van een prachtige dochter. Na de bevalling en nadat de kraamhulp weg was, had ik geen rust meer in mijn lijf.Gejaagd stress, alles goed onder controle willen hebben enz... Maar nu ben ik 5 maanden verder en ik heb last van angst en paniek aanvallen.Afgelopen dinsdag kreeg iik van de huisarts seroxat, die heb ik ook ingenomen 20 mg, en ik merkte eigenlijk dat ik veel rustiger was en ook lekkerder in mijn vel zat. Maar ik kreeg een hele droge mond, vieze smaak in mijn mond en last van mijn maag. Toen heb ik woensdag een halve gepakt en donderdag opgebeld of ik geen Effexor kon krijgen ,want daar heb ik in het verleden ook al gehad. Donderdag ochtend werd mijn zoontje geopereerd aan buisjes, neuspliepen en keelamandelen. Daarna moest hij nog flink overgeven, waar het oude bloed ook nog ermee uit kwam. Dus ik werd vrij angstig. S\\\"avonds nam ik dan die Effexor in en ongeveer een uur later, werd ik helemaal niet goed. Ik kreeg het wel zo heet, ik stond gewoon in brand, en wat ik ook deed het ging niet weg.Ik werd ook heel zwak in een keer. Nou zo eng .Nu weet ik niet of het kwam door dat ik de Effexor van 37,5 mg had ingenomen of door de operatie en s,avonds een paniekaanval kreeg, Hoe denken jullie daar over. Ik weet het even niet meer. Wat ik wel weet is dat ik wil genieten.Mijn dochtertje heeft bij de 3,5 maand al haar eerste twee tandjes door. Het gaat gewoon aan mij voorbij. Ik leef bijna dagelijks in angst. Waar zou ik meer baat bij hebben?Effexor of seroxat.Wat is jullie ervaring? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij deze keuze. Alvast bedankt,groetjes Mook


van efexor is bekent dat nogal wat bijw heeft heet worden is er inderdaad 1 van het wordt gebruikt voor dep/angten 75-150mg pd ok wordt het voor pijn gebruikt 225-375pd het duurdt 4-8 weken voordat het aanslaat maar van de bijw heb je meteen last met seroxat heb ik totaal geen ervaring gebruik 300mg efexor pd ongv een jaar voot depres en pijnbestr maar heb nog steeds last van de bijw, suc6

label.Geplaatst op 2005-09-28 13:58:17


als jij bij dat ene middel alleen een droge mond hebt en verder goed in je vel lijkt mij de keuze niet moeilijk ,wel het gezoek naar juiste medicijnen bij de meeste heb je bijwerking .ik hoop dat je er iets aan hebt en bespreken bij je arts je onzekerheid hier over .sterkte

label.Geplaatst op 2005-10-01 19:57:30

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren