© 2024 solvo B.V.

Seroxat

Ik ben begonnen met het innemen van Seroxat,maar doordat ik 8 maanden geleden met roken ben gestopt ben ik 9kgs aangekomen en nu ben ik bang dat het ik met Seroxat weer dikker word.Wie heeft ervaring?


Hoi Celia! Bij seroxat kan het 2 kanten opgaan: òf je komt inderdaad wat aan òf (zoals in mijn geval) de eetlust verminderd waardoor je juist weer wat afvalt. 50/50 dus... Wel kan ik je adviseren toch even door te gaan met seroxat want deze bijwerking (aankomen of afvallen) verdwijnt weer. Sterkte! gr. Esther

label.Geplaatst op 2003-07-25 15:46:49


Hoi, Ik denk niet dat je door Seroxat dikker wordt, maar door het niet-roken Ikzelf heb een hele tijd Seroxat geslikt, maar werd er niet dikker door, sterker nog het deed helemaal niets met mij dus ben ik er mee gestopt. Ben toen verder met Efexor gegaan, dat was helemaal rotzooi, ben ik ook mee gestopt. Kortom ik slik nu even helemaal niets meer en kijken hoe ik me ga voelen. Tallie

label.Geplaatst op 2003-10-16 16:19:50


Hoi, Ik denk niet dat je door Seroxat dikker wordt, maar door het niet-roken Ikzelf heb een hele tijd Seroxat geslikt, maar werd er niet dikker door, sterker nog het deed helemaal niets met mij dus ben ik er mee gestopt. Ben toen verder met Efexor gegaan, dat was helemaal rotzooi, ben ik ook mee gestopt. Kortom ik slik nu even helemaal niets meer en kijken hoe ik me ga voelen. Tallie

label.Geplaatst op 2003-10-16 16:19:51


Hallo Celia! Ik gebruik ook al een hele tijd seroxat. Maar ik ben er niet dikker door geworden. Ben je misschien door het stoppen met roken gaan snoepen of meer gaan eten? Succes. Groeten MarGje

label.Geplaatst op 2003-11-08 15:39:06

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren