© 2024 solvo B.V.

SLAAPPILLEN

hallo ik heb de volgende vraag: Welke slaappillen vallen onder de sterkste slaappillen?


er zijn veel verschillende middelen bij slaapproblemen. het ligt aan de soort klacht welk soort nodig/nuttig is. wat wil je precies weten, want ik heb het idee dat je eigenlijk wel een meer preciese vraag hebt. of heeft het te maken met je vorige bericht? groetjes

label.Geplaatst op 2006-07-06 00:32:15


sorry, ik zal even wat meer opheldering geven over dit bericht. Ik ben voor een project bezig op school over slapen en slaapproblemen. Ik ben nu bezig met het onderdeel medicatie bij slaapproblemen. hier en daar heb ik wat aan informatie weten te vinden over slaappillen. ik vind echter alleen maar slaapillen die een lichte werking hebben. dus had ik de vraag: welke slaappillen zijn het sterkst om te helpen met inslapen en dan ook lang genoeg door slapen om genoeg slaap te hebben gekregen. groetjes

label.Geplaatst op 2006-07-06 18:58:17


Barbituraten, zoals Mandrax en Vesperax, etc.

label.Geplaatst op 2006-07-07 14:46:42

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren