© 2024 solvo B.V.

Strattera combineren met Concerta?

Hallo ik ben Björn de Santy,ik heb de ADHD-diagnose en ik gebruik nu 3 en 1/2 week Strattera.Ik stelde voor aan de psychiater om dit te combineren met Concerta,maar hij zei dat hij dat niet kon doen die combinatie. Omdat ik nog Concerta over had had ik de Strattera toch gecombineerd met de Concerta.Overdag gebruikte ik Concerta en s\'avonds gebruikte ik Strattera.De perfecte combinatie voor mij persoonlijk.Zijn er hier nog meer mensen met ADHD die het op deze manier combineren? Björn de Santy


het is zeer onverstandig om medicijnen op eigen initiatief te combineren. de psychiater zal dit niet voor niets niet doen. er zitten ook gevaren aan medicatie en zeker aan combinaties van medicatie. ik neem daarnaast ook aan dat je weet dat het een week of 6 duurt voordat strattera goed werkt. als je hiernaast zomaar een ander middel gebruikt weet je dus ook niet of dit medicijn goed voor je werkt. zo kan de psychiater niet de beste behandeling voor je uitstippelen. ik zou stoppen met de concerto en afwachten wat de werking is van de strattero en dit bespreken met de psychiater als het niet voldoende werking geeft. succes

label.Geplaatst op 2006-12-26 09:34:39


lijkt het je niet verstandig om dat eerst eens aan de psych te melden . hoe het kan dat jij daar wel goed op reageert? of is er misschien op langer termijn een psychische reactie mogelijk ???

label.Geplaatst op 2007-03-04 07:49:02

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren