© 2024 solvo B.V.

Stress!!!!

Hoi!! Ik ben Nele Lataire, ik moet voor school een map + project maken over het onderwerp stress. Dus zoek ik zo veeeel mogelijk informatie!! Ik heb hier al op de site een heel goed filmpje gevonden van stress dat ik zeker ga gebruiken.Maar als er iemand nog iets heeft vb posters, brieven, artikels, documenten.... noem maar op dit zou mij een heeeel groot plezier doen!!!! Alles kunnen jullie doorsturen of antwoorden hier maar ook op mijn emailadres en dit is: nelelataire@hotmail.com Voila! alstubielft reageer erop want ik heb het echt nodig!! Vriendelijke groeten van Nele

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren