© 2024 solvo B.V.

Trazolan

Ik ben al een hele tijd depressief en angstig,mijn dokter had trazolan voorgeschreven. Maar ik kan er blijkbaar niet tegen want als ik een tablet van 50 mg inneem kan ik mijn ogen niet openhouden en krijg ik nog meer angsten omdat ik me niet wakker kan houden ook al heb ik het s\\\'avonds ingenomen. Heeft er iemand goede resultaten met dit middel en zijn er ook mensen die zoals ik angst,depressie hebben. Ik moet wel zeggen dat ik alleen woon en nogal afgelegen. ik hoop dat iemand me misschien wat hoop kan geven ? dank bij voorbaat


Hallo, Trazolan in deze dosering sorteert geen anti-depressief effect. In deze dosering zorgt het er alleen voor dat je makkelijk kunt in- en doorslapen. Vanaf 150 mg per dag ontstaat er een therapeutische dosering voor depressies. M.v.g. Jef.

label.Geplaatst op 2004-11-30 05:37:54

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren