© 2024 solvo B.V.

Uitval met beperkingen

op 19 dec. 2006 opgenomen voor uitval met ernstige beperkingen.ook was ik 6 dagen mijn geheugen kwijt. vele onderzoeken verder is er niets gevonden in mijn hersenen.( artsen dachten aan c.v.a.) herstel kwam langzaam op gang. kan nu kleine stukjes lopen zonder rollator, lezen en schrijven gaat tergend langzaam, korte termijngeheugen en concentratie is slecht, ben erg moe en slaap een paar uur overdags, kan niet meer tegen drukte. na tweede reeks onderzoeken kwam er nog niets uit. artsen denken nu aan conversie: psychische blokkade door stress of trauma met uitval. bij psycholoog geweest: allerlei vragenlijsten beantwoord en veel gepraat. Zijn conclusie: ik ben psychisch in orde en hij gelooft niet dat ik conversie heb. ik voel me verder redelijk goed en ben positief over de toekomst. alles wat lukt , hoe klein ook, ik ben er blij mee. wie herkent de verschijnselen en wat is er daarna gebeurd? is het een optie om een neuropsycholoog te raadplegen? hoe kan ik mijn geheugen en concentratie verbeteren?

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren