© 2024 solvo B.V.

Vermindering Haldol

Hallo, mijn naam is Walter en zo\'n 16 jaar geleden heb ik enkele psychosen gehad waarvoor ik opgenomen was. Sindsdien gaat het goed. sinds anderhalve maand ben ik van 4 haldol per dag naar 3 haldol gegaan. Tot nu toe gaat alles goed, geen bijwerkingen (alleen in het begin last van slapeloosheid) geen toename van angsten en agitatie. Mijn vraag is hoelang moet ik op 3 Haldol blijven staan alvorens te proberen naar 2 per dag te gaan? 17 juli ben ik naar de 2mg Haldol gegaan. Alles gaat nog steeds goed en geen ontrekkingsverschijnselen. Ik slaap beter als ooit.


Hoezo kun je van je arts geen medewerking verwachten? Of zegt hij/zij dat 4 per dag in plaats van 3 nog op dit moment beter is?

label.Geplaatst op 2006-06-23 07:55:24


hallo atje, bedankt voor je reactie. nee mijn arts wil dat ik op de 4 haldol blijf. Ze denkt dat ik op 3 haldol niet goed kan functioneren en weer gedesorienteerd raak. Dus het minderen is geheel op eigen risico. Maar tot nu toe gaat het nog steeds goed. Misschien blijf ik wel op 3 haldol staan. In ieder geval tot en met september. groet Walter

label.Geplaatst op 2006-06-23 20:24:43

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren