© 2024 solvo B.V.

Waar heen lijd de weg

ik ben geen fan van psychiatrie , en zal dat ook nooit worden. ik heb er meerdere keren gezeten. gek was ik volgens velen maar ik wist dat ik het niet was. waarom, ik werd gepest op school en was een buitenbeentje, was al op vroege leeftijd mijn ouders verloren aan drugs. een trauma , Nee waarom, ik heb ze nooit gekend. maar in de wereld psychiatrie wordt je geleefd , ik had daaral snel geen zin meer in. uiteindelijk liep ik als 15 jarige jongen op straat. maar nu ik 24 ben leef ik goed heb een goede baan en ik word gewaardeerd, ik denk dan ook dat het niet altijd goed is om in de hulpverlening tekomen. ik vind het dan ook jammer dat het soms wel gebeurd, mijn gezegde is dan ook , wat een mens niet begrijpt wordt dan ook al snel gek bevonden. en dat is al spijtig, ieder mens is niet 100 procent , maar goed ook , dat maakt het leven zo bijzonder. maar ik zeg voor ieder die een probleem heeft , geen nimmer op, dat is de kracht .heb respect voor een ander , de wereld begint bij je zelf.


Je hebt gelijk, Donald! Gelukkig heb je een sterk karakter. En gek ben je niet, anders zou je er nooit zo bovenop gekomen zijn. Maar het is inderdaad ook mijn ervaring met mensen die gek gemaakt worden. Sterkte!

label.Geplaatst op 2005-09-04 17:36:45


wat heb je dat mooi verwoord ,alles wat jeschrijft is de werkelijke waarde van het leven hoe moeilijk soms ook ,dank je wel groetjes

label.Geplaatst op 2005-10-01 19:52:03

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren