© 2024 solvo B.V.

Wat heb ik nou, en kom ik er nog vanaf?

Hallo. Ik heb al een aantal jaren psychische klachten, heb een eetstoornis, verslaving en depressie, paniekaanvallen, nachtmerries, pleinvrees,paranoia huilbuien etc gehad en ben opgenomen geweest. Het gaat nu, als ik rustig aan doe, steeds beter, maar ik kan absoluut niet tegen stress. Maar wat heb, of hopelijk, over niet al te lange tijd, had ik nou? Professionals zijn het er niet over eens of het ptss is, of licht schizofreen, een ander heeft het weer over borderline. Hebben meer mensen dit meegemaakt? Ik gebruik nu Orap, maar eerlijk gezegd helpt het niet tegen paniekaanvallen. Ik word er wel iets minder druk in mijn hoofd van. Hebben meer mensen dit met anti-psychotica? Stasja


ik ben zelf 26 jaar en heb er ook last van, angst kan je niet verdrijfen , maar wel onder ogen zien. ik heb zelf bordelinen ,maar ben ook lang opgenomen geweest door het hele land, geen mens wist precies wat ik had. zowat alle ziektes gehad zeg maar. het belangrijkste is dat je stress en spannigen uit de weg gaat. maar wel wat met je angst gaat doen. angst is iets wat ieder mens heeft en wat hem er van weerhoud om stomme dingen tegaand, angst is niet iets slechts meer iets om van te leren, zoek je angst op (bedole zoek de oorzaak,en probeer de oorzaak te veranderen.) ieder geval veel succses, en ander mag je mij altijd mailen dtaekema@hotmail.com

label.Geplaatst op 2007-02-27 09:49:02


Ik heb een psychose gehad en heb nu Zyprexa, dat is een antipsychoticum. Als ik vergeet mijn medicatie in te nemen dan merk ik dat ik de volgende dag al dat ik onrustig in mijn hoofd begin te worden. Dus word ik door de antipsychoticum rustiger.

label.Geplaatst op 2007-05-24 21:20:06

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren