© 2024 solvo B.V.

Wat vinden jullie?

Ik ben een moeder met grote kinderen (17, 19 24), heb al een hond en wil een puppie erbij. Mijn kids gaan eerdaags de deur uit. Nou lopen ze aan mijn kop te zeuren dat het geen goed pupie is, die ik volgende week krijg, want het is een klein hondje, en zij willen een bullterrier, maar die vind ik niet leuk en straks zit ik met een hond die ik niet wil, en dan zijn zij de deur uit. Ze proberen gewoon hun wil aan mij op te leggen, terwijl ik al een jaar lang (sinds de dood van mijn oude hondje) een ander klein hondje wil. Hoe kom ik van dat gezeur van die jeugd af??????


hoi,ik vind dat je zelf moet kiezen wat je voor een hondje wil!Net zoals je zegt,de kids zijn straks het huis uit en jij gaat ervoor zorgen. Als ze op zichzelf wonen kunnen ze er zelf toch een nemen die ze willen! succes ermee.

label.Geplaatst op 2003-11-05 09:04:05


Hoi, Nurse, ik heb er eentje, een puppie van 7 weken, en ze vinden hem nu ineens wel heel erg lief. Zo zie je maar.

label.Geplaatst op 2003-11-15 16:44:12


Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb, ik heb er zoveel liefde en vreugde van.............

label.Geplaatst op 2003-12-08 21:01:19


Leuk!heel veel plezier ermee.groetjes

label.Geplaatst op 2003-11-15 18:08:41

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren